Alla inlägg under juni 2013

;-)

Av malin petersson - 12 juni 2013 12:40

En va mina nya arbetskamrater

Av malin petersson - 12 juni 2013 12:37

I dag är det onsdag och snart är vi lediga. Det blir ner till klubben med bästa i kväll, måste träna ju. Och i morgon blir det träning med fuxen.
Vädret är så fint, gillar värmen.

Av malin petersson - 11 juni 2013 21:31

Jag hinner ju inte med för femöre. hit och dit,äntligen helg men upps nu var det ju måndag. hoppas det lugnar ner sig snart. Men men sånt är livet, alltid på språng. Som tur är så går Pc som på räls, allt går så bra. Dressyrträningarna är han mjuk och följsam, nu finns där en början til mellan trav ialla fall. Hoppningen gick bra, 1.00 som man kunde se på förra innlägget. 1.10 gick väl så där, jag kronglar till det men skam den som ger sig. Nästa tävling är KM dressyr på måndag och sedan är det KM hoppning sen blir det hopptävling + 2 dressyr tävlingar och avslutning så blir det en distans till, 46 km CR som vi hoppas på att vi blir godkända på för då kan jag starta tävling klasser.

Av malin petersson - 11 juni 2013 12:39

klicka på länken så kommer ni till hoppningn från i går. bara 1.00

http://youtu.be/SYT5VWQLCcw

1.10 gick så där, piloten var inte riktigt med hela tiden.

Av malin petersson - 4 juni 2013 07:37

underbar känsla är att byxorna man gilla för LÄNGE sedan faktiskt sitter ok utan att det stramar.
Lördagen som gick var marie och jag ute på en 5,5 m runda och även på söndagen blev en tur då på 8 km. Hästaran skötte sig super bra på båda rundorna trots att dom blivit släppta på bete på lördagen så var dom pigga på söndagen. Igår fick Pc en vilo dag, i dag ska han ut i skogen och imorgon blir det nog ridhuset för hans del även på torsdag då det är träning.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lite om denna blogg

om mig

Denna blogg handlar om mig och min häst macho pc

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards