Alla inlägg under mars 2014

Av malin petersson - 31 mars 2014 07:19

Denna helgen har varit underbar. Under lördagen var vi i stallet hela dagen och fixade med att byta ut stolpar och tråd på en av hagana och vi grilla korv. UNDERBART VÄDER. PC har skött sig exemplariskt hela helgen och så även Dennis, han har tillock med hoppat vattengraven med Johannes på ryggen och det med endast LITE övertalning och en massa godis på andra sidan.

I dag är det måndag och en massa måsten, hua mig.

Av malin petersson - 29 mars 2014 06:13

När det är lördag och för en gångskul kan man sova, gör man det då?? O nej, grrrrrr!
Hoppas att vädret levererar i dag för då blir det lite grillning.
Åker man till stallet redan eller vad gör man? bra fråga?
................................................
.........................

Av malin petersson - 28 mars 2014 08:08

Stallet klart en häst som är promenerad 20 min och en som är longerad löshoppad.
Härligt en fredag morgon.

Bild på Pc från i går och Dennis i dag

Av malin petersson - 27 mars 2014 22:07

Idag åkte jag upp tillstallen när jag lämnat Johannes på gittar lektionen. Mockning är så tradigt och att sätta att sätta mat lite roligare men så tradigt. Pc håla i hagen var bättre i dag emn den fanns. Han var lugn och fin att gå med i dag, bara en litet sne tänning i dag. En vecka till sedan är det återbesök!

Av malin petersson - 26 mars 2014 19:46

I dag varmin häst snäll som ett litet lamm. Bara ett flipp, härligt. Men han försöker gräva sig ut från hagen. Blivande mullvad kanske. Johannes red en runda i dag, gick riktigt bra. Tog några språng hemma.

Av malin petersson - 24 mars 2014 22:16

Det kan man lugnt säga om Pc i dag. Han var så duktig och lugn i går, men det fick jag äta upp dubbelt i dag. Han var sur redan från början eftersom han kom in sist och fick gå direkt upp i padocken utan mat. Vad kan jag säga,,, det fins både humör och vilja i han. Kan acceptera det mesta han gör men inte när han går mot mig och inte respekterar mig. I slutet var han duktig.

PC

Av malin petersson - 23 mars 2014 14:27

Kan man säga att han söker sig framåt ner åt? .-)

Han fick även smaka på gräset.

Idag ville jag verkligen upp på hans rygg.
Känns så tradigt att inte få skritta en runda i solen.
Men snart kanske redan om 14 dagar så kanske, får hålla tummar och hovar då.

Av malin petersson - 23 mars 2014 10:22

Underbara söndag, vad händer idag då?
Så lite som möjligt. Tvätten ska tvättas, och sedan har vi det viktigaste på schemat HÄST mys.
Hej vi hörs.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lite om denna blogg

om mig

Denna blogg handlar om mig och min häst macho pc

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards