Alla inlägg under oktober 2014

Av malin petersson - 31 oktober 2014 21:39

Igår träna jag för ny tränare som jag gillade. Pc lyssnade och vi lyckades med något som likna mellan trav. Med en härlig lätt känsla avslutade vi träningen, han gick toppen inte något som kändes svårt eller något.. riktigt bra känsla innför söndagens tävling.

Av malin petersson - 28 oktober 2014 12:44

Det blev ingen film eller bilder i går. Pc fick en runda i skogen och det gick sådär. En cycklist skrämde skiten av han, mig med. Dennis gick som den gammal pärla han är, han gör allt men bara det som krävs, ibland behöver han en nätt pet med spöet för att göra det där lila extra. Han e så go denna gamla man. Johannes blev bara trött på sig själv när tränaren sa nu ska ni rida förvändgalopp och han gör 5 fattningar på raken i vänster när det ska vara höger. Tränaren säger lägg inner skänklen bak och den andra fram, Johannes kommentar är då oslag bar.
-det är där för det blir fel! Man måste fatta fel galopp annars bli det ju konstigt.
Nästa gång han fatta blev det rätt.

"

Av malin petersson - 27 oktober 2014 15:12

Av malin petersson - 27 oktober 2014 12:12

Nu har jag nog lite tid över för att skriva igen.
Träffa en gammal vän i helgen som på peka att jag inte skrev här så nu ska jag bättra mig.
Kväll är det träning för Johannes och Dennis som står på schemat, dressyr dessutom. Tror att Pc får följa med ner på en runda bara för att han behöver röra på sig. Hinner vi så tror jag att jag kommer rida igenom LB:3, får ju inte kläm på det programmet. Kanske Johannes kan fotta och filma så det blir lite nya kort här.
Onsdag kommer sadelmakaren ut och tittar på min sadel, den låter inte som den ska.

Hej

Av malin petersson - 26 oktober 2014 20:49

det var länge sedan.
Idag blir det lite bilder.
Min underbara Johannes.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lite om denna blogg

om mig

Denna blogg handlar om mig och min häst macho pc

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards