Alla inlägg under mars 2012

Av malin petersson - 31 mars 2012 12:27

Japp precis som det står så är Johannes och får privat träning av Fredrika i brottning. Vilket han gillar, i morgon är det nybörjartävling i ängelholm. Får se om han är lika glad när han kommer hem.

Av malin petersson - 31 mars 2012 12:17

Det blev en skritt runda i dag för Pc, Johannes och Dennis ville följa med och det tyckte jag och Pc var skönt. Kallt var det och som tur var att Johannes tog på sin vinter jaka som jag sa till han, med tyvärr glömde jag säga till mig själv. Jag rekomenderar inte att rida i en tunn tröja + en tunn flis, det är för kallt. Snacka om att det blåste isiga vindar i dag när vi var ute. Men när vi hittade lä + sol var det underbart, men av dom 40 min vi var ute så hittade vi dom ställena på ca 4 min.

Bättre lycka nästa gång.

Av malin petersson - 31 mars 2012 07:10

Sista dagen i Mars börjar och imorgon är det 1 April och då får vi busa till det i en hel dag. (vilket är INTE min spceialite). Jag vet vi räknar ner 9 dagar. Dagen ser ut att bli solig men man vet ju aldrig. om ca 1 timme blir det frukost hos mina föräldrar och stalltjänst, ridning och stallrensning står på schemat under förmiddagen.  

Av malin petersson - 30 mars 2012 20:59

Här kommer 2 filmer från träningen sedan onsdagen för Jenny.

pc
Av malin petersson - 30 mars 2012 18:37

Dagens träning stod johannes och Dennis för i dag. Programridning stor på schemat. Med en bra tränare blir saken biff, en glad mamma och en glad pojke vad mer kan man önska. Programmet kan han nästan, Dennis skulle kunna hjälpa till med att gå ut i hörnen och inte snedda och kanske trava kort trav när han har galopperat men annars sköter han sig med.

Alltså guldstjärna i boken för båda.

  

Vad händer annars i kväll?

Här hemma är det barnfritt....

Av malin petersson - 30 mars 2012 06:29

Här kommer Johannes och Dennis

Av malin petersson - 30 mars 2012 06:20

Här kommer en på Kevin och Pc

Inte så bra kvalitet på filmen men det får ni ta.

Av malin petersson - 28 mars 2012 22:45

Pc var riktigt duktig på träningen i dag. Jobbig träning, det var blandat små kryss och lite större hinder. Små språng stora språng, balans och kontroll. Nyttigt helt enkelt.

Film kommer i morgon kväll.

I dag bjuder jag på en film på Pc och Johannes,den är tagen förra veckan.

Har jag en snäll häst eller?

pc
Ovido - Quiz & Flashcards