Alla inlägg under februari 2014

Pc

Av malin petersson - 25 februari 2014 21:24

Så här roligt hade Pc det i dag på vår underbara promenad.

Av malin petersson - 23 februari 2014 14:30

Idag kom vi ner till klubben.
Johannes träna program, och han kan programmet nu.

Och Pc är knäpp som vanligt, ena sekunden snäll och lydig andra helgalen och flyger mest bara runt i luften. Hoppas han inte gör så när jag sitter på.

Av malin petersson - 23 februari 2014 08:48

Ja i dag undrar jag om mina stall planer kan hållas.
Igår gick det så där. Stallet klart, gått med Pc sen skulle vi köra nertill klubben med dennis, och var ligger bilnycklarna? Jo inlåsta i huset. Mina föräldrar hade låst och kört iväg. Johannes blev glad eftersom han fick rida hemma som han ville. Men men Dennis gick bra och Johannes red bra, och det är ju det som är huvudsaken.

Bad

Av malin petersson - 21 februari 2014 12:37

I dag landade hela familjen i Perstorp. Vi skulle bli rena och fina på ugglebadet. Men det blir nog sista gången jag åker hit för att bada om dom inte fräschar upp bassängerna. Och dyrt är det, visst 40 kr i klippan men då e det fräscht åtminstone. Johannes och Jocke har kul.

Av malin petersson - 20 februari 2014 19:14

Pc plutt i full gång

O sen har vi knas boll zigge

Av malin petersson - 20 februari 2014 09:27

Semester? Ha det är ett skämt. Har ju mer att göra än när man kobbar ju. Igår for jag runt som en totätting. Häst mat - stallet - badhuset - stallet - mat lagning. Där efter blev det lugnt.
Idag var det upp och klippa en vildvuxen isbjörn och vips så blev det en vacker häst. Vi hitta faktiskt 2 vackra och en mindre vacker häst där under. Hem och äta frukost upp till stallet igen för ridning. Vi återkommer senare.

Johannes och Pc var på promenad i går. Skönt att han börjat lugna sig så någon annan kan gå med monstret.

?

Av malin petersson - 16 februari 2014 07:45

Johannes red på dennis i hagen, upp och ner i backarna, över vattnet och fullfart igen. Dennis blir lyrisk.... Pc var mindre lyrisk över att Johannes och dennis far runt i hagen och inte håller sig inom räckhåll. Men efter några min i vattnet tog ut sin rätt, en lugn och fin Pc luffsa på i sina 25 min.

Och sen fick Pc komma ut i sin nya hage.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lite om denna blogg

om mig

Denna blogg handlar om mig och min häst macho pc

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards