Alla inlägg under maj 2014

Av malin petersson - 31 maj 2014 10:25

Här är det städning för hela slanten i dag.

Av malin petersson - 30 maj 2014 16:04

Sluta tidigt i dag, så det blev en vända upp till stalletoch sedan ner till klubben med Pc. Han tycker det är super tråkigt med öppna hit och slutor dit, han vill bara gå och mumsa gräs. Undrar om vi kommer igång överhuvudtaget? Imorgon ska vi ut och galoppera, se om vi kan få en och annan bra blid att lägga ut.  

Av malin petersson - 29 maj 2014 14:33

Resultat messigt var det väll inte en super tävling i dag för Johannes och Dennis. Ut vägrad i första på hinder 7, men Johannes tyckte han hade hoppat bra ändån med ok språng. Och i LD+ fick han 2 stopp och tids fel, och även denna gång var han också ganska nöjd med han. Det enda han reta sig på var att han inte fick hoppa omhoppning. Bättre tur nästa gång, nu ska Dennis få några dagars vila och Då kan jag äntligen konsenterar mig på Pc plutt. Har rid och tävlingsabstinens. Promlemet är att eftersom han tappat så mycket tar det tid...

Av malin petersson - 24 maj 2014 06:19

Igår var jag på klubben med Pc. Han gick bra men han var lite hög i nacken, ( dennis stod i transporten ) fick tillock med två fina längningar i trav. Mc1 ligger inte så långt borta känns det som. Johannes red Pc först gick så där. Men skam den som ger sig. Där efter hoppa han dennis som gick super i dag.

Av malin petersson - 11 maj 2014 08:17

Härligt är det för jag har ridit på min häst sedan den 1 maj. Härlig känsla att få sitta upp på sin häst efter 4 hela månader, vist var han väldigt spänd i början men nu kan jag rida i alla gångarter utan han ha känslan snart exploderar han.

Av malin petersson - 5 maj 2014 21:04

Han kan fortfarande busa den lilla skrället. Skam den som ger sig, det blir samma runda i morgon.

Hej

Av malin petersson - 4 maj 2014 22:13

Vad händer?
Jag har äntligen börjat rida på min häst. Vilken känsla det är att vara på gång

För Johannes och Dennis som varit på program ridning i dag går det framåt också för. Nu ska han bara få rätt på den där envisa nacken som har ett eget liv.

När den är på plats blir det toppen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lite om denna blogg

om mig

Denna blogg handlar om mig och min häst macho pc

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards