Alla inlägg under augusti 2013

Av malin petersson - 29 augusti 2013 10:47

Igår red Johannes för första gången LB:1. Han börja med att rida fel och innan dommaren blåste kom han på det själ och styrde ut på spåret igen och fortsatte som inget hade hänt. Visst har han mycket att träna på, som att ställa rätt, Dennis har en ful ovana att alltid titta på fel håll trots man styr åt rätt. Fattar inte hur han lyckas och när man får rätt på ställningen så sneddar han i stället, kanske Johannes saknar benstyrka.?
Övning ger färdighet.

-

Av malin petersson - 27 augusti 2013 21:37

Vad har hänt sedan sist?
Halmen är inne, jag väntar fortfarande på min sadel :-(. Försöker hålla igång barbacka. Förhoppningsvis har jag hittat en dressyrsadel som vi ska prova.
Ska försöka uppdatera oftare.
Johannes och Dennis har varit på klubben och ridit igenom LB:1. Han kommer ihåg programmet, det är ju alltid något:-)

Hej

Av malin petersson - 22 augusti 2013 19:48

Nu var det torsdag.... I dag har jag och Johannes varit på en skritt runda barbacka på våra djur. Längtar efter min sadel.
Johannes har varit på upprop på att börja spela gittar. Så snart kan jag med det snart.

Av malin petersson - 21 augusti 2013 08:41

I dag har jag hunnit mycket.
6-7 måla staket. Upp hämta Johannes iväg och handla till frukost, äta hos syrran lämna hunden hemma och sitta i lugn och ro på jobb till 8.30 Ha jag börjar inte jobba från kl 9.

Den ni!

Av malin petersson - 20 augusti 2013 08:18

Av malin petersson - 19 augusti 2013 21:59

All ved är inne o ja vi kan elda mycket.
Hästen har varit hos kiropraktor vilket han gillade tror jag. Sadeln är lämnad på omstoppning och dressyrsadlen är kasserad. Underbart!,
Hoppas på att kiropraktor säger att det är bara att rida fullt ut efternästa besök, då är planen distans i oktober.

Ska försöka bli bättre på att blogga men just nu är det full rulle hela tiden.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lite om denna blogg

om mig

Denna blogg handlar om mig och min häst macho pc

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards