Alla inlägg under januari 2014

Av malin petersson - 30 januari 2014 19:26

Idag provar Johannes ny tränare på buggen, Johan Åhs. Han var så där impad när han såg att medel åldern låg på ca 45 men men skam den som ger sig. Tror han tycker det är roligt ändån.

Av malin petersson - 30 januari 2014 19:22

Syster yster vandra med Pc plutt i morse och jag nu i eftermiddes. Han var så lugn o fin i dag visserligen busa han lite när vinden leta sig in i hans öra. Skitig som bara den men vad gör det, han är min skit gris.

Av malin petersson - 30 januari 2014 06:29

Pc var så där att gå med i går, han vill sköta sig men det är ju så svårt att göra det när snön flyger rakt in i hans öron. Han höll sig bakom mig hela tiden men han ska gå på alla 4 och vara lugn och snäll. Tror det blir bra när det inte blåser.

          

Skulle vara på gymmet en runa nu på morgonen men hoppa över det och gick ut och skotta istället.


Av malin petersson - 28 januari 2014 22:07

Att lägga bandage som sitter där dom ska är aldrig lätt, framförallt inte när hästen går runt. Men efter några försök är sitter det på plats och stannar kvar. Stygn och klamrar är nu tagna och allt ser fint ut, ska på återbesök i nästa vecka då på djursjukhuset. Promenaderna som vi är uppe i är 4*2 min är så där, ibland vandrar man runt med en nosig tonåring o i nästa sekund har man en slumrande bäbis i knäet, ja man vet aldrig med denna där.
Snön e ju så där nu och mer har dom lovat. ?

Det fick bli en bild på ögat. Ser bättre ut utan klamrar och trådar.

Av malin petersson - 23 januari 2014 06:58

Första rundan i stallet avklarat.Mockat, lurat häst och promenerat häst.

Nu till vardagliga sysslor, få barnet redo för skolan få mig själv redo för jobb, en härlig torsdag vi välkomnar.

Av malin petersson - 22 januari 2014 18:04

Hämta hem Pc i dag. Lasta in en stirhöna i transporten men efter 2 min i sin egna box blev han en filbunke. Älskar min häst.

Av malin petersson - 20 januari 2014 11:34

Bra början på en måndag då jag vill att det bara ska gå av ren rutin, inget ska gå fel. men ack. Hoppas vet ringer med bra besked, för denna dag har varit blä redan. Eftermiddagen blir bättre, vänta och se positiva tankar så blir det bra.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lite om denna blogg

om mig

Denna blogg handlar om mig och min häst macho pc

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards