Alla inlägg under augusti 2012

Av malin petersson - 31 augusti 2012 08:24

Härligt nu är jag bedövad så jag har ingen känsel i munnen.

Av malin petersson - 31 augusti 2012 08:24

Härligt nu är jag bedövad så jag har ingen känsel i munnen.

Av malin petersson - 31 augusti 2012 06:32

Ja det har jag gjort även denna natt men dock ek med en massa sömn. Ska strax till tandläkaren och denna gång går jag dit utan att tänka, jag kan nog vänta ett tag till.

Av malin petersson - 30 augusti 2012 07:56

Äntligen är träningarna igång.
Hoppträning för Pc i går, och vilken nyttig träning sen då. Fokus på träningen var RAK häst i sprången och rätt galopp efter. Inte vrida höger eller vänster utan sitta rakt över hästen. Måste säga sitter man rakt över hästen blir det SÅ mycket lättare.
Sen måste jag berömma min häst han var pigg och tog för sig i går. Kombination av massa galoppträning och ändrad foder stat.

Av malin petersson - 28 augusti 2012 10:59

Johannes och Dennis prova dressyr träning för susse vilket resulterade i en väldigt glad min och hon e bäst. Härligt med instruktörer som säger till på skarpen men ger lika mycket beröm när det är rätt.

Tydlighet.  

 

Av malin petersson - 27 augusti 2012 08:40

Måndagar är aldrig skojiga vad ni än säger. Helgen kunde varit 1-2 dagar längre. Jobbar mellan 9-14 inte mycket barn men,...... Upp till stallet med Johannes fixa till hästarna, mamma kör ner Johannes och Dennis till träningen i kväll. I dag hinner jag inte ner eftersom jag ska till baks på jobb 16.30-18.30 APT. Johannes tränar 18.15-19.00 hinner dit i ser slutet kom jag precis på;).
Vad hittar ni på?

Kul

Av malin petersson - 27 augusti 2012 07:16

Det är kul när man tittar på hur många som är inne och tittar här på sidan. Kan någon komma med förslag på vad ni vill läsa om?

Av malin petersson - 26 augusti 2012 19:04

2 fina runder i dag med för Johannes och Dennis. Men det börja inte bra när vi kom till klubben. Johannes blev geting stucken på halsen 15 min efter bråka en av mål stöden med hans öga och det var droppen och då skulle han inte rida. Han har humör den lille. Men upp på Dennis åkte han vare sig han ville eller ej för värre änså var det inte. Han sa tack när vi åkte hem. 0,70cm är den som visas på filmen, 0,80 rundan var bättre bara en språng som inte var bra.


 

Ovido - Quiz & Flashcards