Alla inlägg under november 2013

:-)

Av malin petersson - 29 november 2013 23:00

Äntligen fredag kväll. Imorgon blir det stallet på morgonen för knoppning o tvättning av svans inför tävlingen. Det är bland dom första gångerna jag väljer bort en hemma tävling och då dessutom är det julahippningarna jag väljer bort. Hoppas jag håller mina nerver och pressen på plats och andas för det är något jag glömmer så fort dommaren säger varse god rid. Att det ska vara så svårt.

Av malin petersson - 27 november 2013 19:13

Av malin petersson - 26 november 2013 06:21

Han rida Pc innan Johannes skulle ner och träna. Och det gick så där, just nu är han a pain in the as. Johannes och Dennis har däremot gjort framsteg. Kul att titta på dom i dag.

-

Av malin petersson - 25 november 2013 06:13

hej vintern

ha

Av malin petersson - 24 november 2013 20:39

det blev varken film eller bilder från lördagens löshoppning, men pc gick bra.
idag gick han i tömkörnings gjorden vilket han är sådär förtjust i.
johannes och dennis har varit på öppen bana i dag, resultatet var väll inte det bästa men johannes var nöjd och det är väll det som är meningen med det hela. att få erfarenhet, så på söndag åker vi till ängelholm för en pay and jump :-) och på lördagen åker jag o pc till dagstorp sedan är det jul lov för hans del. dennis och johannes får jobba lite till.

Av malin petersson - 23 november 2013 08:20

fy vad dålig jag har varit på att uppdatera här. jag har inte haft tid.
vi har lagt om ridningen på pc, jag måste få höger sidan längre då den är kortare än vänster sidan vilket resulterar i hoppsan setg när det blir jobbigt eller jag sterssar han, nu hoppas jag att detta går att arbeta bort och det är inget som blivit en ful ovana. det possitiva är att det blir sakta men säkert bättre för var träning.
idag ska vi åka och löshoppa bilder och ev film kommer.

Av malin petersson - 4 november 2013 05:36

Då var det måndag morgon och ledigheten slut.
Lördagen spenderades i Älmhult. Det var förhoppningsvis en blivande champinjon vi skulle ta med hem till trälshult. Men så blev det inte. Han var lite okoncentrerad och busig liten 1,5 årig hingst vi hade med oss hem. Bättre nästa gång.
Johannes har varit på klubben och ridit vid 2 tillfällen och duktiga som bara den. I går träna dom på att ta sig över vatten matta. Gick otroligt bra.
Pc har blivit vaccinerad och tagit det lugnt. Imorgon är det träning för hans del.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lite om denna blogg

om mig

Denna blogg handlar om mig och min häst macho pc

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards