Alla inlägg under april 2014

Av malin petersson - 7 april 2014 20:39

Tänka sig det är måndag.

Pc uppdatering.

Vi promenerar i 4 v till. skoj? not! Men allt ser JÄTTE bra ut, men bättre att vara för försiktig.

Johannes och Dennis har varit i Åstorp och tävlat hoppning. LD var dom 0 i och LC blev det 2 stopp ochh 1 nerslag. En super dag om man frågar mig frågar man Johannesvar han sur för han inte fick hoppa omhoppning i LC. Men han var nöjd me Dennis. Super språng i båda klasserna. Träningen i dag var ju så där, några ojämna språng, säkert lite tränings verk eller annat som stitter i hans gammla kropp, han är ju ingen ungdom. Lätt ridning denna vecka dom ska rida igenom programet inför lördagens tävling annars blir det en lugn vecka för han.  

Av malin petersson - 1 april 2014 07:57

En jobbig dag då alla luras om något. vad ska ochcc vem ska man busa med och vilket bus lykas jag med i år? Vi ändrar den till vem lyckas INTE lura mig.....
Nåja i dag är det tisdag och 8 dagar kvar till jag blir ett år äldre och i veckan har vi återbesök på PC.

Tävling till helgen för paret bus.

Lill skrutt blir året.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lite om denna blogg

om mig

Denna blogg handlar om mig och min häst macho pc

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards