Alla inlägg den 7 mars 2014

Av malin petersson - 7 mars 2014 16:51

Blev lite snopet återbesök i dag. Hade ju stor hage och ridning i tanken när jag körde in med Pc. INTE 4 v till i sjuk hage och promenad. Svullnad och så var bra, men en lätt infektion i den övre leden görde att vi behandla, och dessa underbara promenader. Ja ja 2015 kommer ju snart, eller? Något som är positivt var att vet tycket konstigt nog att han var väldigt fint musklad. Hur han nu kan vara det efter 2,5 mån vila? Opererande vet kom också och följde upp vilket var trevligt. sedan prata repsioniseten och jag sadlar. hon hade svårt att hitta sadel till sin häst och fråga mig vad jag hadde för en: hon såg att Pc har en annurlunda rygg. Jag svara att stubben låg bäst på min och det hade hon också varit inne på, även deras egna utprovare som dom har på djursjukhuste har haft problem att hitta något. stubben var det ända i princip dom inte provat så det skulle dom göra nu. Kul att kunna vara till nytta.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lite om denna blogg

om mig

Denna blogg handlar om mig och min häst macho pc

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards